پرداخت در محل

آیا میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم ؟

بله شما میتوانید سفارش خود را هنگام دریافت کالا پرداخت نمایید ، در برخی موارد امکان پرداخت مبلغ سفارش در محل مشتری وجود ندارد ، که لیست آن به شرح زیر است :

  1. مبلغ سفارش شما بیشتر از 3 میلیون تومان باشد .
  2. محل ارسال سفارش خارج از شهر تهران باشد .
  3. درخواست ارسال شما با پست یا تیپاکس باشد .
  4. آدرس دریافت سفارش به صورت دقیق و در یک مکان ثابت نباشد .
  5. درخواست ارسال مرسوله شما به صورت، ارسال رایگان باشد

به کاربران محترم توصیه می‌شود جهت تسریع در پردازش سفارش، پرداخت خود را به صورت اینترنتی انجام دهند .

پرداخت در محل

با توجه به آنکه تمامی ماموران حمل و نقل آی هلی مجهز به دستگاه های کارت‌ خوان سیار (POS) می باشند ، می‌توان هنگام تحویل سفارش در محل ، با استفاده از کارت‌ های عضو شبکه شتاب پرداخت خود را انجام دهید .

پرداخت اینترنتی

کاربران آی هلی می‌توانند در هنگام ثبت سفارش ، از طریق درگاه اینترنتی ، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت نمایند . پرداخت موفق هزینه به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و پس از آن پیامکی مبنی بر ثبت موفق سفارش ، برای کاربر ارسال می‌شود و نیازی به اطلاع‌ دادن پرداخت سفارش نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده‌سازی و ارسال می‏‌شود .

لازم به ذکر است که پرداخت اینترنتی باعث ایجاد الویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران می‌شود .

در هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد نمایید .

برای پرداخت اینترنتی شما به اطلاعات زیر نیاز دارید :

  • شماره کارت : (شماره 16 رقمی روی عابر بانک )
  • رمز دوم کارت : (برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلا رمز دوم ( رمز خرید اینترنتی ) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید .
    برای فعال‌ کردن رمز خرید اینترنتی ، می‏‌توانید به دستگاه خودپرداز بانک صادرکننده کارت خود مراجعه ، کارت خود را وارد کرده و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید . سپس ، در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی ، رمز خود را انتخاب کنید .
  • CCV2 : ( یک کد 3 یا 4 رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی کاربرد دارد )
  • تاریخ انقضاء : ( تاریخ انقضا کارت‌ بانکی روی آن حک شده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضا وجود ندارد ، می‏‌توانید از عدد 12 به جای ماه و از 99 به جای سال انقضای کارت استفاده کنید . )

نحوه ارسال مرسولات

نحوه ارسال مرسولات آی هلی متعدد بوده تا کاربران بتوانند بسته به موقعیت جغرافیایی و نیازشان یکی از آن ها را برگزینند . هدف ما بر آن است تا بتوانیم تمامی محصولات را در کوتاه ترین زمان و با پایین ترین قیمت ممکن در سلامت کامل به دست مشتریان عزیزمان برسد .

  1. محبوب ترین و سریع ترین روش ارسال برای اقصی نقاط ایران ارسال با تیپاکس است . مجموعه تیپاکس یکی از قدیمی ترین و پر مخاطب ترین شرکتهای حمل و نقل است که در تمامی استان های ایران و بسیاری از شهر ها دارای شعب مختلف می باشد .
    این شرکت تمامی محصولات را بیمه کرده و با رعایت احتیاط به حمل آن ها می پردازد . پس از رسیدن کالا در شهر و یا استان مقصد مامورین شروع به پخش می کنند و کالای خریداری شده درب منزل به دست شما میرسد و پس از دریافت هزینه حمل آن را به مامور تیپاکس پرداخت می کنید . مدت زمان تحویل کالاها از زمان ارسال بین 24 تا 48 ساعت می باشد . ایت شرکت در حال گسترش شعب مختلفش در شهر های دیگر ایران است .
  2. اگر شهری که در آن ساکن هستید شعبه تیپاکس نداشته باشد باید روش دوم را برگزینید که ارسال با پست است . شرکت ما از طریق شرکت پست به دو نحو محصولات را ارسال می کند . برای خرید های بالای 1،000،000 تومان ارسال رایگان در نظر گرفته شده است که با پست سفارشی ارسال می شود و هزینه آن به عهده شرکت است . بدین صورت بسته شما بین 3 تا 7 روز کاری ارسال خواهد شد . اگر تمایل دارید تا از طریق پست اما سریع تر ارسال شود باید پست پیشتاز را برگزینید و مبلغ 15000 تومان را در حین سفارش پرداخت نمایید تا کالای شما با پست پیشتاز ارسال شود که بین 2 الی 4 روز به شما خواهد رسید .
  3. البته لازم بذکر است برای خرید می توانید به صورت حضوری نیز به دفتر فروش آی هلی مراجعه کنید .
  4. قابلیت بسیار خوبی که برای شهروندان تهرانی درنظر گرفته شده است بدین نحو است که می توانند در محل نیز پرداخت داشته باشند . پس از سفارش کالای مدنظر با دستگاه کارت خوان به آدرس اعلامی میرود اما در این حالت هزینه پیک به عهده کاربران می باشد .
  5. در مواقعی محدود ارسال با پایانه اتوبوسرانی نیز میسر است که بنا بر شرایط درخواستی کاربر و با هماهنگی وی محقق می گردد .

اطلاعات و شرایط لازم جهت مرجوعی وجه به مشتری

  1. مشتری میبایست شماره کارت بانکی که با آن پرداخت خود را انجام داده است به مجموعه اعلام نمایند .
  2. در صورت لزوم عودت وجه به حساب مشتری ، اصل بر این است که مبلغ به شماره کارت اعلام شده توسط مشتری عودت خواهد شد . مشتری با درج شماره کارت در حساب کاربری خود میپذیرد که نسبت به انجام تراکنش های مالی در خصوص عودت وجه خرید های انجام شده از آی هلی ، رضایت داشته و با معرفی کارت در حساب کاربری مسئولیت های قانونی در این خصوص را میپذیرد .
  3. در صورتی که در هر خرید واریز اولیه از کارت دیگری صورت گرفته باشد و مغایرتی بین حساب مبداء که پرداخت اولیه از آن انجام شده با حساب اعلامی توسط مشتری در حساب کاربری کشف شود ، آی هلی مطابق با ضوابط و مقررات قانونی ، مبلغ را به حساب مبدا عودت خواهد داد.